Promóciós kódok INGYEN - Útmutatás kezdőknek - Webáruház Készítés Debrecen

A webáruház készítés Debrecen városában is kihívás elé állíthatja a webfejlesztőt. Rengeteg olyan stratégia van, amivel az üzletek jövedelmet szerezhetnek a promóciós kódok használatából. A kódok elérhetik, hogy az emberek kosarában mindig legyen valami, sikeresebbé teszik a célmeghatározását, foglalkoznak a márka arcaival, segít nyomon követni a teljesítményt, amit bizonyos marketing technikák hoznak, és így tovább.

Útmutató a promóciós kódokhoz

De van egy előnyük, amiről sok marketinges nem tud, vagy nem figyel rá: linkeket építenek.

Ebben a gyorstalpalóban megtanulhatja, hogyan kell saját promóciós kódot létrehozni, és hogyan kell azokat reklámozni, amivel növelheti az oldala forgalmát és optimalizálhatja a keresőtalálatokat.

Miért fontosak a linkek?

Ha már nagyon otthon van a keresőoptimalizálásban, és új stratégia után kutat, amivel fejlesztheti a kapcsolatait, ez önnek szól. Ha most száll be a játékba, és nem teljesen biztos abban, miért kéne foglalkoznia velük, itt a lényeg:

A Google több száz különböző értéket vesz számításba ahhoz, hogy megállapítsa a rangsort, amiben a találatokat közli. Nem csak arról van szó, mennyire releváns, vagy mennyi új a tartalom, vagy mennyire egyezik a keresett kifejezéssel, a Google arra is figyel, hogy népszerű, szavahihető találatokat közöljön.

És mint kiderült, a linkek az egyik legfontosabb tényezők a Google számára ebből a szempontból. Ha sok link mutat az ön oldalára, főleg, ha azok hihető, jól karbantartott oldalak, a Google hamarabb fogja kidobni találatként az ön oldalát, mint egyébként.

Persze, a keresőmotorok csak egy opció arra, hogy forgalmat generáljon az oldalán. Más oldalakon elhelyezett linkek, közösségi oldalak, fórumok, mobil alkalmazások; mind újabb és újabb lehetőségeket kínál arra, hogy forgalmat szerezzen.

A promóciós és akciós kódok jók arra, hogy linkek mutassanak az oldalára, de ha ekereskedelemmel foglalkozó üzletet vezet, ezt a stratégiát semmiképp se hagyja ki.

Hogyan készítsen saját promóciós kódot

Ha már van promóciós kódja és csak arra kíváncsi, hogyan kell azokat jól reklámozni, görgessen tovább a Promóciós kódok link építési stratégiái szekcióra. Ha még most van a folyamat elején, itt van néhány opció, amivel promóciós kódokat hozhat létre az oldalán:

Ekereskedelmi felület

Ha olyan platformot használ mint a WooCommerce, BigCommerce vagy a Shopify, akkor már van egy előre elrendezett opciója arra, hogy ezeket létrehozhassa. Készíthet személyre szabott kódokat:

  • Százalék vagy összegkedvezmény a teljes oldalára (ez fizetésnél kerül levonásra)
  • Százalék vagy összegkedvezmény egy bizonyos termékre
  • Százalék vagy összegkedvezmény egy bizonyos termékfajtára (pl. bohém szoknyák)
  • Ingyenes szállítás
webáruház készítés Debrecen

Ezen kívül létrehozhat kizárólagos kedvezményeket, amivel bizonyos felhasználói csoportokat célozhat meg. Ez akkor értékes opció, ha kapcsolat alapon, vagy közösségi oldalakon ismert influencerek segítségével szeretné terjeszteni ezeket a kódokat, és azt szeretné, hogy az ezt használók különlegesnek érezzék magukat.

Ha az a fő cél, hogy linkeket építsen, akkor a rövidtávú promóciók nem lesznek jövedelmezőek. Amint a kupon lejár, az oldalak valószínűleg el fogják távolítani az arra mutató linket.

Megosztható kedvezménylinkek? – Webáruház készítés Debrecen, kövessen minket! 

Ha Shopifyt használ, az a lehetősége is fennáll, hogy megosztható kedvezménylinkeket hozzon létre. Ezek olyan linkek, amik visszamutatnak a saját oldala kezdőoldalára, és automatikusan alkalmaznak egy bizonyos kedvezményt az aktuális vevő kosarára nézve. Ezzel fejleszti a vásárlói élményt, mivel a fogyasztónak nem kell kimásolnia és beilleszteni egy kódot egy másik oldalról.

Ugyanakkor a kétféle stratégiát egyszerre is alkalmazhatja, hogy mindenki elvárásainak megfeleljen.

Használjon harmadik félt

Vannak nagyszerű lehetőségek arra is, hogy harmadik féltől vegyen igénybe eszközöket, amivel sokkal kreatívabban alkalmazhatja a promóciós kódokat, és fejlettebb módszerrel követheti azok teljesülését. Például:

  • Snipcart: Hozzon létre limitált ajánlatokat, amik akár a látogató oldalon tanúsított viselkedésétől is függhetnek
  • Voucherify: Hozzon bizonyos szabályokat, és határokat a promóciói kapcsán, és kövesse figyelemmel a kedvezmények alakulását

Olyan oldalak eszközeit is figyelembe veheti, amiket eladásra használ, mint például az Amazon

A legtöbb ilyen harmadik fél által kínált eszköz beépül az ön oldalára, tehát nem kell amiatt aggódnia, hogy mi történik, ha valaki promóciós kódot használ az oldalán

Promóciós kódok link építési stratégiái

Ha már tudja, hogyan fogja létrehozni a kuponkódokat, készen áll arra, hogy létrehozza az ajánlatokat, és elkezdjen linkeket építeni. Néhány taktika, amit használhat:

  • Partnerekkel dolgozni

Ha partner-marketingesekkel reklámozza termékét a saját oldaláról, beépíthet promóciós kódokat a stratégiájába, hogy növelje az eladásokat. Ezt elérheti beépített promóciós kódokkal vagy harmadik félt alkalmazó applikációval. Az Enlistly for Shopify például egy olyan alkalmazás, ami segít kezelni a partnerkapcsolatokat, személyre szabni a kedvezményeket mindegyik kapcsolat esetében, és részletes jelentéseket készíteni a partnerek által generált forgalomról. A webáruház készítés Debrecen-ben egyszerű linképítési stratégoákat kínál. 

Ha Amazonon árul például: múlt évben bejelentették az Amazon Associates nevű alkalmazást, amivel most pénzzé teheti a promóciós és kuponkódokat, mint partnerlinkeket. A márkák létrehozzák ezeket a kódokat, az Amazon Associates pedig közzé teszi a saját oldalán.

Ezek a linkek persze időszakosak, de még mindig jó módja annak, hogy friss forgalmat generáljon az Amazonon árult termékein.

Webáruház készítés Debrecen – Kuponoldalak

Ha behódol a kuponoldalaknak, azzal lehet, hogy az egyik legnépszerűbb technikát választja. A termékei leértékelése ezeken az oldalakon úgy tűnhet, mint a „szükséges rossz,” ahhoz, hogy fennmaradjon a versenyben, de valójában van egy rejtett előnye: linképítés, és forgalomgenerálás.

Néhány ezek közül az oldalak közül:

Valahányszor ilyen oldalt keres fel, olvassa el az apróbetűs részeket is, és győződjön meg róla, hogy a promóciója tartalmazni fog egy linket, amely az oldalára mutat.

Közösségi médiás influenszerek

Influenszerekkel [https://www.polepositionmarketing.com/emp/influencer-promo-codes/] dolgozni egy nagyszerű módja annak, hogy új és fiatal közönségre tegyen szert, még több link mutasson az oldalára promóciós linkeken keresztül. Az influenszerek olyanok, mint a partnerek, csak nekik szponzorálási díjat fizet, hogy ott legyen az oldalukon, és beszéljenek a termékéről. A bejegyzéseik végére beilleszthetik a promóciós kódot, és egy linket, amely az oldalára mutat.

Ahelyett, hogy a partnereihez fordulna,…

használhatja a Buzzsumo (vagy más, hasonló influenszer-keresőt) hogy megtalálja a megfelelő személyt. Ha például sütéshez használandó termékeket árul, beírhatja a keresőkbe a kulcsszavakat, például a „torta sütés”-t. A Buzzsumo olyan találatokat fog listázni, amelyek ehhez kapcsolódnak. Kattintson az oldalak nevére, hogy többet tudjon meg az adott influenszerről.

Ha minimalizálni akarja a keresésre fordított energiát, használhatja a HYPR-t vagy a Tribe Groupot hogy megtalálja a megfelelő embert.

A Dealspotr nevű kuponoldal kombinálja a promóciós kóddal járó ajánlatokat és az influenszer alapú marketinget a Dealspotr Piactéren. Így kizárólagos promóciós kódot adhat, és marketingkampányt indíthat a kódra alapozva. A micro-influenszerek, akik ugyazon a téren mozognak, mint ön, promótálni fogják a kódját – és ezzel, az ön márkáját – a saját követőiknek.

Közösségi médiás visszhang és a webáruház készítés Debrecen városában

A promóciós kódok megosztása a közösségi médiában egy újabb nagyszerű esély arra, hogy elérje a közönségét, és új linkek mutassanak az oldalára.

Az közösségi médiában használt linkeket a Google nem számítja bele a rangsorolásba. De még így is forgalmat generálhatnak az oldalán, és így elősegíthetik a keresőoptimalizálást. A közösségi médiás visszhang és a webáruház készítés Debrecen szorosan összefüggnek. 

Rengeteg bizonyíték van rá, hogy a Google használ bizonyos „közösségi jeleket” (kedveléseket, kommenteket, megosztásokat stb.) hogy eldöntse, hogyan rangsoroljon egy oldalt. Még ha nem is segít direkten, ezek a közösségi jelek segítenek abban, hogy minél többen tudjanak a márkáról, nagyobb legyen a visszhangja, ezzel elősegítve a linkek terjedését, és az önre mutatók szaporodását.

Létrehozhat egy hagyományos promóciós kampányt,…

 mint a heti vagy havi ajánlatok, amiket reklámozhat és megoszthat a közösségi médiában.

Ha minél több embert szeretne elérni a közösségi médiában a promóciós kódjaival, akkor dolgozzon influenszerekkel , akik ajánlják az oldalát a saját követőiknek. Itt egy példa:

Minél nagyobb a visszhang, annál jobbak az esélyei a linképítésre és forgalomgenerálásra.

Zárásként

A promóciós kódok sokat segíthetnek abban, hogy egy üzlet növekedésnek induljon, és több embert érjenek el a kedvezmények. De ne kövesse el azt a hibát, hogy azt gondolja, ha megoszt pár kupont, már mindent megtett.

Alakítson ki olyan stratégiai kapcsolatokat bloggerekkel, vagy közösségi médiás influenszerekkel, és így több linket építhet ki a promóciós kódokkal. Idővel ezzel segít majd a márka terjedésén, a keresőoptimalizáláson, az adatforgalomon és eladásokon.